Odp: Prosze o pomoc....

Autor: Hans1 <hans1_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 07:35:58 MET DST

Spróbuj zapisać jakąś wiadomość w ten sposób: podświetl wybraną wiadomość.
Wybierz Plik. Wybierz zapisz jako. Zlisty rozszerzeń nazw plików wybierz
*.eml. Nadaj też nazwę plikowi wiadomości i wybierz folder gdzie ma się
zapisać (może być na dyskietce jeżeli się zmieści).
Po zapisaniu wyjdz z Outlooka i dwukrotnie kliknij na utworzonym pliku.
Powinien się uruchomić odpowiedni program (Outlook).
WOuutlooku w menu plik jest też opcja importuj , wiadomość wktórej jest
możliwość wyboru Outlooka.
hans1
Użytkownik mayky <mayky@ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7tnlnj$ed8$1@druid.ceti.com.pl...