Re: Co sadzicie o Gigabyte GA-6BA

Autor: Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 21:56:20 MET DST

>Na jakim to to jest chipsecie?? Co masz jeszcze na pokladzie ? Jakies
>znane problemy z reszta hardware (o ktorych wiesz)??

Intel BX.
Na pokladzie mam: Diamond Viper 550 16 MB, Sound Blasterek, Zoltrix
33.6, kontrolerek Adaptec AVA-2904CD.
Problemow nie mam zadnych, i o zadnych mi nie wiadomo (a wpinalem kupe
roznego sprzetu, min. rozne karty graficzne, muzyczne, modemy, tunery
TV, sieciowki i inne). Wszystko hula tak ze tylko pomarzyc. Zwisow
prawie nie ma, zadnych konfliktow miedzy poszczegolnymi urzadzeniami,
po prostu wspaniale. Wszystko chodzi na Win98 US.
Jedyne co mnie wkurzylo to to, ze w komplecie z plyta nie bylo sledzia
z wyjsciem na USB. Gniazdo na plycie mam, ale sledzia nigdzie nie moge
dorwac.