Jak sie tego pozbyc ???

Autor: Jacek Kuchta <cacek_at_mercurius.pl>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 17:08:37 MET DST

Witam,

sluchajcie, doszedl mi ostatnio uzytkownik do sieci z kompem pod win95 i
Internet Explorerem 3.02
Problem jest w tym, ze poprzedni uzytkownik tego komputera zalozyl
klasyfikator tresci (haslo opiekuna) na wszystkie WWW a ja teraz nie bardzo
wiem jak sie tego pozbyc. Probowalem skasowac i od nowa zainstalowac IE ale
to nic nie dalo. Podejrzewam, ze albo to jest jakis plik albo to siedzi
gdzies w rejestrze, ale nie wiem jak to znalezc. Ponowna reinstala win95
raczej nie wchodzi w gre, bo za duzo by sie z tym chrzanic, moze da sie
jakos prosciej ?

Pozdrawiam,
Jacek Kuchta