Re: komp na speedzie

Autor: vertex <vertex_at_box43.gnet.pl>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 15:31:30 MET DST

> Mam pytanie:
> W ktorym miejscu komputer doustnie przyjmuje pokarm, bo chce go nafaszerowac
> jakimis tabletkami typu LSD,EXTASY i grzybami halucygennymi. Moze wkoncu
> dostanie wiekszego speeda , bo juz nie mam do niego nerwow -)))

Tak w kwestii formalnej : LSD i grzyby to halucynogeny nie speedy.Od nich nikt
ani nic jeszcze nie dostalo speeda.
Jak chcesz speeda to amfetamina. Choc nie sadze zeby komp zaczal chodzic
szybciej od tego :). Tobie tez nie polecam.
Jak sie naspeedujesz to Twoj komp w ogole juz przestanie za toba nadazac :)

Jancio