Re: TA zniknieta partycja

Autor: Grzegorz Mazur <NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 14:19:30 MET DST

Buraq wrote in message <7tj9q1$4gs$6@druid.ceti.com.pl>...
>marek.kulawik@playboy.pl
>
>ja tez chce miec skrzynke na playboy.pl!

Rzeczywiście, cool adresik :-)))

>tablic czego?

Tablic partycji, zapewne, panie Warzywko... ;-)

>jaki fat na drugiej patrycji? jaki na pierwszej?
>prubowales diskeditem poogladac?

Ja bym jednak postarał się o Tiramisu FAT16/32 (w zależności od systemu
plikowego) i coś to tablicy partycji - można wziąć sobie z
http://gregu.cjb.net/soft/ łącznie z ew. "pomocami naukowymi" (tylko trzeba
poszukać). Tiramisu pozwoli odtworzyć wszystkie dane, a może wystrczy
odtworzyć zapis w MBR...

Pozdrówka i powodzenia!!!

--
====