Re: Upgradować BIOS czy nie ?1?!?

Autor: Krzysztof Grad <annam_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 12:10:39 MET DST

Użytkownik Przemek Grabarek <przemekg@kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37FC4275.EF00D343@kki.net.pl...
> Upgrade BIOS-u "dla przyjemnoci" nie jest IMHO rozsądne, chyba że lubisz
> kłopoty.
> Zastanów się co chcesz osiągnąć zmieniając BIOS. Zobacz jakie zmiany
> update Ci przyniesie.
> Jesli dodaje jedynie nowy typ procesora, którego i tak nie masz to po co

W tym jednym przypadku jest faktem że update jest niepotrzebny. Ja jednak
serwis każdego komputera zaczynam od sprawdzenia wersji biosu płyty głównej
i karty graficznej oraz ew. update (bez względu na to co daje). Wiele
głupich, nielogicznych czy wręcz idiotycznych problemów znika automatycznie.

Ogólnie, jeżeli się wie co się robi to nie ma obaw.

--
Krzysztof Grad      http://www.strefa.com/kmg
kmg@strefa.com UiN:4720636   Czestochowa