problem z monitorem - dlugawe

Autor: Maciej Kawecki <mkawecki_at_polbox.com>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 00:52:32 MET DST

kupilem monitor iiyama A702HT (plaski) we wtorek
przywiozlem do domu i po kilku godzinach zauwazylem ze przy otwieraniu okien
monitor rozjasnia obraz (lub sciemnia przy minimalizacji,zamknieciu).
Dzwonie do sklepu z problemem. Sprzedawca mowi ze skontaktuje sie z serwisem
i do mnie oddzwoni.
Sroda. Rozmawiam sprzedawca. Monitor prawdopodobnie walniety (slup wysokiego
napiecia czy jakos tak). Jutro przyjada wymienic.
Czwartek. Przyjezdza facet do mnie do domu z drugim monitorem. Podlaczamy to
samo!!!
Mowi ze monitor sam sprawdzal wczesniej. Sugeruje ze to moze wina karty
graf. Zaproponowal wypozyczenie innej karty z firmy na kilka dni aby
sprawdzic!
Piatek. Mowia mi ze ten wymieniony monitor byl dobry.Przynosze karte,
wkladam, odpalam i znowu to samo. Jestem juz troche podlamany. Zmieniam
gniazdko zasilajace! ( inny kontakt w tym samym pokoju). Nie pomaga, dalej
to samo. I teraz to juz kompletnie nie wiem co robic?!

Czy ktos ma jakies sugestie co to moze byc?
No i jak temu zaradzic?
wyglada na to ze monitor jest naprawde dobry.
Pliz help.
Da sie z tym pracowac, ale lepiej byloby bez tego efektu "rozjasniania"!
I jeszcze jedna sprawa. Podlaczylem stary monitor (Daewoo 15") i tez jest
ten efekt, ale wczesniej nie zwrocilem na niego uwagi.

Maciej Kawecki