Re: hbo

Autor: Witold Masznigut <vitto_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 23:36:10 MET DST

Dnia Wed, 6 Oct 1999 23:10:02 +0200 , z klawiatury "Buraq"
<kajmis@box43.gnet.pl> wyszło :
>przykro mi, ale w ten sposob hbo nie zdekodujesz...
>to zupelnie inna bajka niz systery itp.

dlatego napisałem pożyjemy - zobaczymy, teraz na pewno nie tu masz
rację, ale jak chłopaki trochę pomyślą, technika się rozwinie np. za
3-6 miesięcy po zakodowaniu hbo to kto wie ?

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090