K7 - ludziska pomóżcie !!!

Autor: Cooger <squadaq_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 19:55:23 MET DST

Witam,

problem następujący :

potrzebuję wypożyczyć na 2-3 dni K7 (najlepiej 500MHz) + wentylator, lub
chociaż tylko do odpalenia kompa

Klient zamówił zestaw z ww. - wszystko do zestawu jest prócz tego procka,
muszę go chociaż odpalić, żeby to posprawdzać, a JTT realizuje zamówienie na
procka od 10dni !!! Zestaw ma być odebrany w poniedziałek, procek ma
wyjechać z JTT również w poniedziałek, także chciałby mieć posprawdzany
zestaw i tylko podmienić procki. Obiecuję, że się solidnie odwdzięczę !!!
Jestem z Poznania, ale jakby co to mogę dojechać (byleby nie na drugi koniec
Polski). A może ktoś wie gdzie można kupić ten CPU za rozsądne pieniądze ?
Klient ma go wliczonego do zestawu za 1200pln brutto (jest to realne przy
zakupie w JTT, w TCH absolutnie nie !!!). Acha - konieczna FV ...

Cooger

P.S. Proszę o pilną pomoc !!!!