Lucent 56bps v90(wew) POMOCY!

Autor: Maxymilian Mec <MaxiMec_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 19:32:19 MET DST

Hejka!!!!

Mam problem z modemem co zrobić aby go "znieczulić',otórz nie mogę się
połaczyć z internetem gdyż na początku kiedy się łączę jest tzw
"tu-tu-tu-tu" zamiast "szumów" i "trzaskow" mam starą centrale i rozpoznaje
to początkowe wybieranie jako brak wolnej lini ,wiec nie mogę się połączyć z
internetem!!! kiedyś mialem zoltrixa t0o nie było początkowego wybierania
numeru tylko tzw szumy i trzaski . Wiem że coś się zmienia w ustawieniach
ale co?? Bardzo proszę o odpowiedź !!!!
I jeszcze jedno jak mowiłem na początku mam lucenta 56bps v90 i łaczę się z
nim z prędkością 28 lub 32 !!! a kiedy mialem zwykłego zoltrixa 33,6(bez
v90) to dzialał z predkością 33,6--czyli szybciej od lucenta--czyż to nie
paradox!!!
Może mam coś nie tak z konfiguracją lub modemem...
Już sam nie wiem..
Pomocy!!!!!