Re: pomocy i dalej tysiąc A

Autor: maniac <dworakowski_at_pro.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 16:16:40 MET DST

Ok dzieki wszystkim na kompach sie troche znam i na pewono nie wpisywalbym
wyrazy sciezka a nawet pochwale sie ze wiem co robi ta komeda :))):
device=(ścieżka)\himem.sys. Najpierw sproboje uruchomic setup.exe /is a
jezeli to nie wyjdzie to zajme sie configiem.ini.

Użytkownik Leszek Chwaliński <megazip@ra.home.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7tih8o$d3s$1@helios.man.lublin.pl...