Re: Poradzcie Asus p2b czy p2bf czy abit be6

Autor: Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 15:04:08 MET DST

> Mam do wyboru parę płyt w jednej cenie Asus p2bd (dwuprocesorowa 2-isa ,
> 4-pci, 112 MHz f bus)

chyba zartujesz ze tez asus ma porownywalna cene do ponizszego asusa i
abita...

> Asusa p2bf jeden proc 2-isa , 5 pci , 150 MHz f bus
> Abit be6 parametry jak wyżej plus reg. nap na rdzeń proca i dodatkowy
> kontroler udma 66 (8 dysków)

> Panowie co radzicie a może jest jakaś inna płyta dwuprocowa niedroga i
> dobra , narazie używałbym jednego proca ale w przyszłości kto wie.P2bd
ma
> małą czestotliwość magistrali (112 tylko)

moze ten nowy abit BP-6? ma dual ppga

> do podkręcania się nienadaje bardzo ,przyszłe pentium ma być na 133 MHz
.A
> i jeszcze jedno płytki są dla mnie w prawie jednej cenie okolo 600 zł.

ten abit bp6 kosztuje 700zl
asus p2bf 595zl
abit be6 kosztuje 490 (bez dma 66) lub 660 (z dma)
ale wydaje mi sie ze to dma jest dzieli dodatkowej karcie pci -
wiec musisz odjac jeden slot pci jesli chcesz go uzywac.