Re: Problem z PhoenixBIOS

Autor: Tomasz Pojda <tomasz_at_free.com.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 11:05:39 MET DST

> przy uruchamianiu komputera za kazdy razem wyswietla mi
> sie w czerwonej ramce komunikat "NoteBIOS partition or file
> doesn't exist. Save To Disk feature is disabled".
> Nie wiem co zrobic aby usunąć ten komunikat.

Jak juz koledzy napisali chodzi tu i opcje save to disk albo autosave albo
save to file (co Bios to inaczej sie nazywa). Jezeli masz komputer markowy
(raczej A brand) to producent dolacza do softu programik, ktory tworzy cos w
rodzaju swap'a na ktorym nagrywa sie pliki zrzucane na dysk przy wlaczeniu
suspendu. Po formacie (nie z recovery disku) przewaznie nikt ich nie
uruchamia i potem sa problemy z ACPI.

Tomek