Odp: 3DStudio MAX R3 !

Autor: Vetch <brak_at_e.mail.a>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 08:29:58 MET DST

Witam znowu

Sorry panowie, ale każdy ma coś do powiedzenia, tylko że nie na temat !
Akurat mam 3DS Max R3 fulla z crackiem, i crackiem do dongla, tylko jakiś
k@% koleś zapomniał spisać te S/N i AKey !

Jeśli chodzi o to że to pirat to mówie otwarcie : wali mnie to !
Jest to JEDYNY porządny program do 3d (PovRay to shit - nie będę tracił 2
lata na poznanie składni rozkazów i klepał instrukcje jak w LOGO).
Co, jak chcę sobie zrobić splash'a do programu, to mam wypieprzyć ponad
100baniek na 3 godziny użycia programu ?
Niech te skur... Kinetix, zarabia na amerykańskich bambrach, nie na mnie !

Jakbym miał kupić ten program, to musiałbym odkładać przez rok i nic nie
jeść !

Poza tym nie stosuję tego programu do pracy zarobkowej, ale jak dla kogoś
jestem złodziejem, to wcale się nie gniewam. Mnie sumienie nie rusza.
Dystrybutorzy się tylko płakać nauczyli w naszym kraju.

Zdrówko