Re: Modem nie wybiera

Autor: Johny <pj_pl_at_yahoo.com>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 07:53:43 MET DST

On Thu, 07 Oct 1999 12:34:41 +0200, IgorB <igorb@gazeta.pl> wrote:
ati1 255
ati2 OK
ati3 2.1.2.127
ati4 Rockwell HCF 56K Data, Fax, RTAD PCI
ati5 181
ati6 OK
ati7 255
at+FCLASS 0,1

Kombinowałem z ustawieniami, ale nic to nie dawalo. W koncu zmienilem
na plycie sloty PCI na których mam karty grafiki i modemu no i zaczely
sie cuda - najpierw zawiesily sie Windowsy, potem juz nie mogly
wystartowac - na dysku była widoczna tylko częœć plików. Co dziwne,
iloœć tych plików stopniowo malała - tj. pierszy DIR i kolejny DIR
dawały inne wyniki.
A potem komp. przestał się bootować z HD oraz przestał widzieć FDD i
jestem w kropce.

Być może wytłumaczeniem jest że zwaliłem płytę główna. Wirusa chyba
należy wykluczyć bo problemy z widzeniem FDD chyba nie mogš z tego
wynikać.