Re: AGP

Autor: Grzegorz Mazur <NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 01:31:31 MET DST

qqlka wrote in message <9f8L3.19705$F5.313313@news.tpnet.pl>...
>Czy jezeli kupuje karte graf. AGP x4, to czy na kazdej plycie glownej
bedzie
>chodzila z predkoscia x4 ? Czy to zalezy od rodzaju chipsetu na plycie ?
Czy
>moze karta zwolni do np.x1. Czy moze w ogole nie bedzie chodzic ?

System dostosuje się do najwolniejszego elementu. W tym przypadku będzie to
raczej płyta...

Oto, jak chodzą poszczególne Chipsety:

Non-Intel:
Via (M)VP3 x1, x2 (not recommended, ale u mnie działa)
SiS - nie mam pojęcia, pewnie j.w. tylko nie działa ;-P
Apollo Alladin V x1, x2 (AFAIK)

Intel:
LX, BX, ZX - x1, x2
i8xx x1, x2 i (chyba, naprawdę tylko chyba) x4

Dlatego TNT2 pięknie chodzi na x2 i tylko czeka na zmianę płyty ;))

====
Grzegorz Mazur
[G.Mazur@student.UniMaas.nl]