Re: V3 2000 PCI czy Viper 550 PCI

Autor: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 15:54:00 MET DST

Dnia Thu, 7 Oct 1999 15:26:38 +0200, Janek <rj167250@zodiac.mimuw.edu.pl>
napisał/a:

>Wymiana wiekszej ilosci bebechow nie wchodzi w gre ze wzgledow finansowych
>niestety :(((

U wiekszosci osob niestety o to wlasnie sie rozbija :(

>Teraz mam Virge'a + Monster I .
>Virge to kompletny zlom i musze zmienic grafike. A ze chce zeby na tym
>dalo sie grac to chyba nic zlego.

Nawet dobrego :)

>Dlaczego uwazasz ze do mojego procka te dwie karty sie nie nadadza ?
>Czy byloby gorzej niz jest dotychczas ( w co watpie ) ?

Nie, gorzej oczywiscie nie, ale masz naprawde slaby procek /nie da sie go
puscic chocby na 3.5x75 ?/ i to on bedzie hamowal grafike. Dlatego lepiej
kupic karte, ktora nie jest za bardzo skalowalna wzgledem proca.

--
Bartek
bnagorny@kk.kalisz.pl