Re: Jaka plyta do Celera 400?

Autor: Kris <kris_at_hardware.com.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 15:41:04 MET DST

Cześć,

Spoko - bierze sie pilnik, bierze sie silikon, podnosi sie napiecie w
SoftMenu (lub zalepia tu i owdzie), bierze sie wirnik smiglowca "Sokol" i
zamiast kombinowania z 2/3 dla 83 mamy standardowe, zgodne ze specyfikacja
2/3 dla 100MHz :)))

No, no Chektor zdradza tajemnice swoich sukcesów sprzętowych !

> P III na 133MHz. Kicha :-) Procek i pamięci (dobre PC133) aż się rwą do
> podkręcania a karta graficzna siada :-)

Wlasnie dlatego trzeba sobie uwaznie dobierac grafike - nie bede sie
chwalil, ale moja lazi do 112 na AGP. Wiec troche zapasu mi zostaje :)

No ładnie ! A jesteś pewny, że przełączenie na Abit'cie na 1/1 w softmenu
powyżej daje to co myślisz? Dobra. OK. Czyli na 178MHz możesz puszczać :-)

> Kris.

Chektor

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."