Re: Padła mi pamięć - do kosza ?

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 14:45:16 MET DST

> Sprobuj w innym kompie - nigdy nie spotkalem sie z padnieta pamiecia
> Piotr

Objawy opisane przez Tomka wskazują rzeczywiście na zwaloną kość pamięci.
Ja na przykład właśnie mam taką jedną zwaloną kość, leży sobie obok
komputera, kontenta ze swoich wyczynów, cholerna gadzina jedna.

Piotr "Lodek" Hosowicz
Jestem współorganizatorem
Zlotu Programistów Delphi w Ustroniu'99:
http://friko2.onet.pl/war/zjazd/Ustron/index1.html
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl