Re: Padła mi pamięć - do kosza ?

Autor: Zmechu <zmechu_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 14:14:43 MET DST

>Padło mi 32 MB pamięci. Objawy: zwiech za zwiechem w postaci
>komunikatu - jakaś tam aplikacja zrobiła błąd blelele. Po wyjeciu
>kosci wszystko działa. [...]

... no to wyjmij kość i ciesz się, ża masz unikatowy komputer który działa
bez pamięci ;-)

A tak na serio:
* spróbuj poprzekładać moduły pamięci (kolejność kości, inne banki)
* sprawdź kontakty na płycie, złącza pamięci
* przetestuj DOKŁADNIE pamięć (był taki programik w starym NU, cholernie
wolny, ale skuteczny)
* sprawdź na innym kompie
Pozdrawiam
Artur