Windows NT a Internet analogowo

Autor: Mariusz <lisowski_at_zt.krakow.tpsa.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 12:57:25 MET DST

Mam takie pytanie konfigurowalem kiedys polaczenie do internetu na NT
bez insrukcji
i wyszlo, teraz mam problem bo bylo wykonane polaczenie ISDN i
powrocilem do
analogowego polaczenia niestety jednak robie go tak jak bylo wczesniej
(mam juz instrukcje)
ale po weryfikacji skryptem logowania czy recznie pojawia mi sie napis:
"Rejestrowanie w sieci"
i po chwili rozlacza polaczenie co zle robie? , problem powtozyl mi sie
na innym kapie :-(
Jesli ktos zyczliwy napisal by mi na priv-a, bylbym bardzo wdzieczny.

Pozdrowienia Mariusz

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl