Re: Modem nie wybiera

Autor: Johny <pj_pl_at_yahoo.com>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 11:32:59 MET DST

To dopiero jutro, bo w domu nie mam internetu przez ten modem :)
Nie wiem zresztš dokładnie o co chodzi z tym echo i kiedy to sprawdzać
- czy wywołać okno terminala przed rozpoczęciem wybierania ???
Z PanelSterowania->Modemy->Porty->COM5->Dodatkowe informacje pojawia
się okienko z informacjami, więc system coœ tam widzi.

Tak a propos to modem jest PnP a płyta trochę starsza z procesorem
Cyrix bez MMX - czy może to być Ÿródłem problemu?
Aha, modem jest widoczny na COM5 IRQ 10