Odp: nagrywanie cd

Autor: Adam <xvampire_at_polbox.com>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 20:00:06 MET DST

Użytkownik Przemysław Łukasiński <giuseppe@uci.agh.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

Mam problem z nagrywaniem przy pomocy programu WinOnCd 3.6. Mój problem
polega na tym iż ostatnio przy zrzucaniu płyty muzycznej 674 MG na krążek
730 przez opcję cd copy nagrywarka nie nagrała mi ostatniego kawałka,
chociaż miejsca było dosyć, tylko początek utworu przedostatniego, który
przy odtwarzaniu powtarza non stop. Krążek oryginalny nie posiada żadnych
fizycznych uszkodzeń.

Witam

Zdazylo mi sie cos podobnego tylko na 20sek przed koncem plyty. Z powodu
jakiejs wady fabrycznej plyty cd, ktora kopiowalem cd-rom nie poradzil sobie
z odczytaniem sektora i wylozyla sie nagrywarka, pojawil sie jakis komunikat
o przerwaniu strumienia danych czy cos w tym stylu. Jedyne co mozna poradzic
w takiej sytuacji, to najpierw zrzut plyty audio na twardy dysk, a potem w
druga strone. Troche dluzej niz kopiowanie 1:1, ale znacznie
bezpieczniejsze.

Pozdrawiam

Adam