Problemik z drukarka NEC Superscript 870

Autor: Witold Romaniak <witoldr_at_kki.net.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 02:05:44 MET DST

Podpialem ja do serwera Netware 3.12, wszystko skonfigurowalem jak trzeba,
ale jak drukuje strone z Windowsow to mi kartka wychodzi dopiero po 5
minutach !!!

Przez ten czas drukarka stoi i nic nie robi... Im bardziej zlozony
dokument, tym dluzej drukarka czeka. Tekstowe wydruki z programow DOS-owych
(uruchomionych w oknie Windowsow) wychodza natychmiast.

Co zrobic zeby to przyspieszyc ?!

WR