Uwaga na Herkules Thriller PCI 4 RAM

Autor: Tasiemiec <tasiem_at_polbox.com>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 23:23:36 MET DST

Witam !
Mam pewne doswiadczenie z WW karta
w Win98
otoz przy trbie tekstowym pozostawia dropy gdy tekst jest przesoowany w
poziomie a jest w jakiejs ramce - latwo to odkryc
np w Outlook expresie
niestety karta zawiesza po jakims czasie kompa wiec jest niezbyt uzyteczna
mialem szczesie kupic ja w firmie Commpol ktora po 3 wizytach gwarancyjnych
oddala pieniazki - i chwala jej za to - zostalem porfesjonalnie obslozony
:))
Te karty beda teraz sprzedawane z zastrzezeniem "do win 95" bo tam nie
pozostawialy takich objawow - to byla niezla alternatywa dla kart grafiki
PCI ale sie skonczyla ...
Artur
ps - na grupie gry jestem 1 raz - wiec jesli temat byl to sorki...