Re: Pilne:Seikosha SP-2400

Autor: Tomek <thserwis_at_box43.gnet.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 14:59:48 MET DST

Maciej Hryckieiwcz napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam wszystkich
>Mam 2 pytania dotyczące drukarki SEIKOSHA SP-2400
>1. Pod WIN'95 wydruk np strony testowej jest "rozjechany" niektóre linie
>się przemieczczają a niekiedy napis jest zadrukowywany przez inny . Czy
ktoś
>miał podobny problem i jak go rozwiązał ?

nie to !!!! ale "rozjechały" mi się tabelki z Worda - pomogło ustawienie w
Wordzie "układ strony na podstawie metryki drukarki" lub jakoś tak :)))

>2. Czy ktos ma schemat ustawien pinow ( jak i dlaczego ) w tej drukarce ?

pinów czyli styków gniazd ??? - wszystko jest w instrukcji, łącznie z
napięciami, czasami impulsów i chyba nawet jakieś schematy !!!!

A może dipów konfiguracyjnych ??? - też instrukcja :))) ale ja mam WSZYSTKIE
na OFF (w lewo patrząc od przodu drukarki), podłączenie przez LPT, (jak masz
przez RS232 to trzeba ustawić prędkość bity stopu itp. i będzie inaczej !!!)
sterownik z W95 "Seikosha SP-2400". Drukuje prawidłowo już parę lat :))))

Tomek
tomekh@box43.gnet.pl