Re: Matrox G200 - do wlascicieli

Autor: TMB <tmb_at_alpha.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 23:19:01 MET DST

Matrox G200 8 MB mialem, wymienilem na Matrox G400 32 MB.
Jestem przywiazany do Matroxa, bo malo gram (Elsa Erazor III mam na innym ko
mpie, uzywanym przez brata do grania), a Matrox oferuje rewelacyjna jakosc o
brazu 2D, przy ktorej inne karty siadaja (porownywalem Elsa Erazor III (TNT
2), Viper V550 (TNT)). Wiadomo, wszystko zalezy od RAMDACa, a nie od proceso
ra graficznego, ale Matroxy to najwyzsza jakosc obrazu. Moga to potwierdzic
inni uzytkownicy (choc na pewno znajdzie sie jakis krytykant mojej opinii, t
o normalne na newsach). Matrox jest wolniejszy w grach, ale jakosc 2D - nie
do pobicia.
Swojego Matroxa sprzedaje za jakie 285 zl (jest na SG-RAMach).

--
Tomasz M. Brzozowski (TMB)