Re: Karty TNT2 -

Autor: Pawel' Mal'achowski <pawmal_at_unia.3lo.lublin.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 21:47:50 MET DST

On 6 Oct 1999, Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:
> Witajcie,
> Interesuje mnie czy kto=B6 ma, u=BFywa lub co=B6 wie
> nt karty Sniper TNT2 32MB.

 Qmpel ma.=20

> Co oznacza M64 przy kartach TNT2 ?
> Jaka jest dobra i tania karta TNT2 jak wypada pr=F3wnanie z
> S3 Savage ?

 Jesli chodzi o Savage3D, to Sniper z TNT jest drozszy i szybszy :>
 Chociaz ja mam Savaga za 170 zl i nie marudze, a kolega dal za swojego
 snipera jakby sporo wiecej :} i poza 32 megsami na karcie niewiele
 ma lepiej ode mnie... No moze podkrecanie defaultowo wbudowane w
 sterownik:)

 Co do konkretnych porownan, specyfikacji i 'krecenia', to moze ktos z
 grupowiczow bedzie mial szczegolowsze dane, ja nie mam teraz mozliwosci
 sprawdzic.

> Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | Czestochowa, Poland ...

simply: PM