Re: Spirit Zoltrixa

Autor: Maciej Machacz <xenes_at_ds14.agh.edu.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 18:51:29 MET DST

>Czym sie charakteryzuje Winmodem?

Tym, ze czesc operacji zwiazanych z transmisja oraz dekodowaniem sygnalu
analogowego jest realizowanych przez procesor (moze troche niefachowo
napisane, ale mniejwiecej o to chodzi).

>Powiedzieli mi sprzedaawcy, ze modemy na ISA mniej obciazaja procesor, nie
>maja tez

Bzdura. To zalezy od tego, czy modem jest sprzetowy (np. z procesorem
Rockwella lub Texas Intruments) czy tez wlasnie winmodem. Generalnie
natomiast szyna ISA bardziej obcizaza/blokuje system podczas transferu
danych niz PCI.

Bo to wlasnie winmodem !!!

Maciej Machacz
xenes@ds14.agh.edu.pl