Re: MIDI

Autor: Arkadiusz Soroka <ipitaa_at_cc.uni.torun.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 17:57:41 MET DST

On Wed, 6 Oct 1999, JACENTO wrote:

> jestm tu nowy. Wczozraj kupilem sobie Casio CTK-811EX. Przy jego pomocy moge
> zapisac na wbudowanej stacji dyskietek to co stworzylem w formatach: cpt,
> crg, csg. Jednak gdy chce to wykozystac np. grajac na weselu praktycznie
> kazdy nowy kawalek musze ladowac osobno co troche trwa, a tam nie moge
> pozwolic sobie na przerwy. W sklepie moge kupic dyskietki z kawalkami w MIDI
> format SMF0 i wtedy po wczytaniu z dyskietki mam wiele kawalkow do wyboru.
> Jak zmienic to co stworzylem na moim Casio do takiego formatu. Czy mozna to
> [...]
A mozesz zapisac w jakimkolwiek formacie MIDI? Jesli tak, to poszukaj w
sieci na mirrorach Simtelnetu programu NWComposer - wczytaj swoj plik MIDI
i zapisz na nowo ustawiajac typ SMF0. NWC pozwala na wybor standardu
zapisu MIDI. Wersja niezarejestrowana pozwala na 10-krotne zapisanie
jednego pliku, ale Tobie przeciez wystarczy 1 raz. A moze podlacz klawisz
do komputera i wgraj do programu a potem zapisz jako MIDI na dyskietce?

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Instytut Procesow Informacyjnych Torun
ipitaa@cc.uni.torun.pl