Re: Jaki Celeron lepszy do podkrecania Slot1 czy PPGA ?

Autor: Kris <kris_at_hardware.com.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 16:53:16 MET DST

Cześć,

> czesc Kris :).....skoro takie widziales zalatw mi take cacko pliss
:)))))))

Właśnie ja nie widziałem żadnego takiego Slot 1 ale PPGA OEM i owszem. Leży
sobie na stoliczku obok mojego komputera (chwilowo poległ w boju z P III 450
@ 600MHz bez którego nie idzie TurboGl na G-MAX'ie) :-) A widzieć to nie
znaczy załatwić. Oczywiście wszystko można sprzedać :-) Ile dasz za niego?
:-)

> hehe

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."