Re: Testowanie plytek CD

Autor: BBG <b_b_g_y_at_yahoo.com>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 14:12:57 MET DST

>Jeżeli do dane, to na www.mp3.pl w narzędziach jest programik
>który "przelatuje" płytę i czyta wszystko, sprawdzając czy się
>"da".

Od siebie dodam, ze "jezeli to dane", to mozna by uzyc jakiegos
porownywacza np. Beyond Compare (najlepszy z tych, ktore znalazlem
dotychczas). Bo samo sprawdzenie czy da sie odczytac, nie wykryje, ze
nagralo sie cos nie tak jak trzeba. Efekt koncowy moze byc czytelny,
ale "skopany", bo np. czesc pliku ma wyzerowane bajty. Przytrafilo mi
sie to kiedys, a zauwazylem to, poniewaz mam paranoiczny zwyczaj
sprawdzania calych kopii z oryginalemi bit po bicie.

BBG