Konwerter FDD - SCSI Teac - Wynalazek, nie?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 11:18:27 MET DST

Witam!
Znalazlem wlasnie w szafie wynalazek jak w temacie - przejsciowka
pozwalajaca podlaczyc zwyklego flopa do szyny SCSI. Nazywa sie toto
Teac FC-1 albo FC-I. Jest to ramka z plytka przykrecona pierwotnie do
flopa 720 kilo, z gniazdem FDD podpinanym do tegoz flopa oraz zlaczem
SCSI (standardowa piecdziesiatka). Moje pytanie brzmi:
- czy ktos ma cos takiego, lub chociaz potrafi mi powiedziec, czy to
cus przypasuje do flopa 1,44, a jesli tak, jak ustawic zworki?

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy@friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--