Re: firmware do HP cd-writer 7500

Autor: Slawek Owoc <owoc_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 10:38:55 MET DST

Radfor wrote in message <37FA75F1.5B91F048@kki.net.pl>...
>Fakt facet nie napisal dokladnie o co chodzi, ale z jego wypowiedzi mozna
by
>sadzic ze ma problemy ze sprzetem.

7500?

Facet napisal o co mu chodzi i to bardzo dokladnie, nie okreslil tylko
dokladnie modelu nagrywarki jaki posaida. Overburning mniej wiecej jest to
nagrywanie, np. 76 min na plytce 74 minutowej.

Podaj mi dokladny model nagrywarki (7500 nie znalazlem na stronie HP) to
wysle Ci firmware (na priv).

link do supportu HP
http://www.hp.com/cposupport/nonjsnav/hpcdwriter18575.html

Pozdrawiam