Re: Cholera by to wziela!

Autor: RobB <Robert_at_parkiet.com.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 10:15:36 MET DST

Wilczewski Piotr <pwil@polbox.com> wrote in <37f97c3a@news.vogel.pl>:

>Też miałem problemy z Savage3D, ciągle się wieszała.
>Męczyłem się z nią przez pół roku. Wczyraj kupiłem Voodoo 3
>AGP i żadnych zwisów.

No popatrz, a moj szwagier meczyl sie miesiac z V3 3000, chodzila tylko do
800x600. Co on nie robil, nawet zasilacz chcial zmieniac. Okazalo sie ze V3
"nowka" miala zwalona pamiec. A u mnie Savage chodzi od roku (a nie nudzi
sie).
Zawsze mozesz trafic uszkodzony egzempaz, ale nie swiadczy to o kartach w
ogole. Zreszta wyraznie napisal ze wlasnie udalo mu sie ja dobze ustawic
(co Tobie najwyrazniej sie nie udalo), wiec po co ma zmieniac na 3dfx?

 Niestety brakuje mi 32-bitowego
>koloru, ale na ten 16-bit z V3 jest znacznie lepszy od
>Savage3D.

Hm, IMHO lepiej miec do wyboru jakosc 40% i 100% niz tylko 60% :)
(oczywiscie nie mowimy o predkosci, bo to inna generacja kart)
Pozdrawiam,
RobB

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl