Re: Czcionka MACMENU !!!

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 08:53:23 MET DST

Dracula <xander1@box43.gne.pl> napisał(a) w artykule
<37fa52a2$1@news.vogel.pl>...

> Użytkownik Lodek <lodek@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:01bf0f00$10b3d1e0$LocalHost@default...

> ogłoszenie,
> przeczytałem
>
> A moze wrzucilbys tego zipa do jakiegos katlogu na swojej stronie, cobym
> se mogl sciagnac ?!
> he?

No to niech teraz chętni piszą do Draculi o tę czcionkę. BTW Czcionka ma
copyright i nie mogę czegoś takiego osobiście zrobić, zwłaszcza, że mój
serwer nie jest mój tylko kumpla, a ja tam mam tyle, że nieograniczone
miejsce - nie chcę, żeby miał gość jakieś kłopoty przeze mnie.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl