Re: dziwny plik :)

Autor: Wojciech Królik <mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 08:54:22 MET DST

Paweł Jońca wrote:

> Witam,
>
> Ja sam mam W98, ale rzecz dotyczy windows w ogole wiec pozwalam sobie
> zaadresowac tego posta do szerszego grona.
>
> O co chodzi:
> W folderze C:\ od dluzszego czasu siedzi plik "logit.txt" i ..... nie moge
> go usunac :)
> Po usunieciu, zmknieciu okna (lub explorera) i ponownym przywolaniu ten plik
> pojawia sie a wlasciwie odradza jak feniks z popiolow.
> Po takim pojawieniu sie ma wielkosc 93b i rosnie jak na drozdzach po kazdym
> otwarciu okna z zawartoscia C:\
> [...]

 990928:191345:WaveHelper to po prostu data 28września br i czas
7pm13min i 45 s, kiedy dokonano próby zaladowania programu nie
znalezionego na dysku ( sprzwdź pliczki *.INI pod tym katem) - chyba
miałes taki program zainstalowany a potem ręcznie go wyrezałeś z
twardziela. Usun w INI linie z odwolaniem i po sprawie, albo wylacz
opcje zapisywania w pliku bledow przy uruchamianiu windy. eot :)