Re: HDD Samsung - poszukuje uzytkownika

Autor: Jacek Poszytek <szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 18:50:57 MET DST

Artur Czeczko wrote:
> A siedzi u mnie jakis samsung 250 MB, ale nie pamietam, jak sie
> zglasza, w ogole niewiele o nim pamietam. Sluzy mi jako dyskietka,
> nosze go w kieszeni (akurat dzisiaj nie wzialem go). Na jutro
> moge sprawdzic.
> A na czym polega problem?
Podlaczylem go ostatnio do starego komputera, w ktorym padl dysk (a
komputer byl na gwalt potrzebny), po kilku dniach odlaczylem i
zauwazylem (poczatkowo czulem na wech, ze cos capi) ze wyparowal jeden z
elementow tzn. rozsadzilo go (pozostala tylko jedna blaszka i kawalek
obudowy tego elementu). W zwiazku z tym chce wiedziec co to byl za
element i czy jego brak nie grozi jakimis konsekwencjami przy uzywaniu,
bo nawet dziala.

pOSdrawiam
        Jacek