Re: Jak zabezpieczyc notebooka przed nipowolanym dostepem ????

Autor: Mr. Brzoza <mr_b_at_priv2.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 16:01:28 MET DST

Scooter wrote in message ...
>Czesc !!!
>Wlasnie kupilem sobie notebooka TOSHIBA Satellite 110CS i chcialbym sie
>dowiedziec czy jest mozliwosc zabezpieczenia go przed bratem, chodzi mi o
>cos takiego jak haslo w biosie w komputerze stacjonarnym !!!!
>
>Czy ktos z grupowiczow wie moze cos na ten temat ???

Witam,

Standardowo Toshiba dodaje (jest zainstalowane przy oryginalnym systemie)
cos takiego jak Winutils.
Znajduja sie tam miedzy innymi Hardware Setup, dzieki niemu mozesz ustawic
haslo w BIOS'ie.

Mam u siebie wersje dla Satellite 200, ale z tego co pamietam powinno tez
dzialac ze 110.

Jak chcesz sprobowac to jest na
ftp://ftp.gmw.pl/Hardware/Toshiba/Satellite_200/

Jak nie zadziala to daj znac to wgram na ftp'a wersje dla nowszych modeli.

Pozdrawiam

Leszek