Re: Riva TNT, pytanie?

Autor: Aleksander Ewich <aewich_at_kki.net.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 12:38:33 MET DST

Witam
TNT2 m64 to okrojona nieco wersja TNT2 - magistrala pamięci ma 64-bity
(tak samo jak Vanta) a nie 128 jak standardowa TNT1/2, Chip jest
taktowany standardowo na 125MHz (tak samo jak TNT2 standardowa, wyżej
niż Vanta - 110MHz i TNT1 - 90MHz). Najczęściej montowane jest na nich
32MB RAM'u - t dosc istotna zaleta szczegolnie jak sie ma niewiele RAM'u
glownego (64MB) - a obecnie dokupienie jest raczej niemozliwe z powodu
zaporowych cen. Ogólnie M64 są lepsze niż Vanty a słabsze niż TNT2
(szczególnie w wyższych rozdzielczościach powyżej 800x600 lub 1024x768
zależnie od zastosowania, szczególnie w 32-bitowym kolorze). MOzna to
traktować jako powiedzmy Vanta-Ultra ;-)
Nie podałeś jak masz procesor - niestety do TNT1/1/m64 musi być mocny
(no oko przynajmniej 400MHz) bo poniżej może się zdarzyć że wydajność
będzie marna (szczególnie na procach AMD)
Najlepiej zajrzyj na stronę http://www.benchmark.ceti.com.pl/. Tam
dowiesz się wszystkiego
pozdrawiam
Aleksander Ewich