Re: PRAWDA O HDD 7200 RPM?

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 09:43:58 MET DST

> IBM to bez watpienia..ale zajrzyj morze do testu dyskow w
> pazdziernikowym PC World (us edition)...wsrod dyskow 7200 zwyciezyl
> Matrox, potem IBM i gdzies z tylu Quantum..

Test, powiadasz? Przekupstwo, symonia, sodomia, gomoria panoszą się na
świecie, ot co! QUANTUMek malusi daleko w tyle? Mój pupil Kłantumek, jak to
usłyszał, to mi wypisał na ekranie, że jak jeszcze raz włożę do napędu PCWK
CD to poprosi swojego koleżkę Cidika, żeby ją nadgryzł w okolicach dupy.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl