Re: Czcionka MACMENU !!!

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 09:43:59 MET DST

> albo u mnie nie dial, albo nic tam nie ma!

Podupiłem sprawęm, bo ściągnęłem to natychmiast jak zobaczyłem ogłoszenie,
zainstalowałem (miodzio, mówię Wam) i tak sobie z ciekawości przeczytałem
readme. A tyam stoi jak wół, że będzie dostępna tylko dzisiaj (tzn.
wczoraj, w dniu ogłoszenia). Nieźle to sobie wykombinowali, nie? Więc
ogłosiłem na pl.comp.lang.delphi, jakie są okoliczności sprawy. Niestety
zapomniałem rzucić wici na peceta i na os.win95.

Wniosek: najlepiej być programistą Delphi.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl