Re: jak ujarzmic i740?

Autor: ADA$ <adam34_at_priv7.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 09:22:30 MET DST

>tak , ale jak chcesz sobie pograc w Unreal lub NFS III to ma to sens.
>Chociaz raczej znikomy w obliczu karty STB Velocity 100 z Voodoo3 i 8
MB za
>250 zlociszow.

Dzieki.
Moze dodam jeszcze, ze to jest PII 233 na jakiejs tandetnej plycie
(chyba BIOSTAR ale nie wiem jaki), 64 ramu, Yamaha 724.
Pomysl z V1 wpadl bo byla okazja tanio kupic. Intel w wielu grach nie
wlacza akceleracji albo np. nie naklada tekstur (ciekawie wyglada ale
nie da sie grac). Slyszalem jednak pare pochlebnych opinii o tej
karcie, wiec pomyslalem, ze da sie z niej cos wycisnac. Wiem, ze na
takim sprzecie nie bedzie to demon szybkosci ale mysle, ze w 640x480
dalo by sie pograc.
Velocity to ciekawa propozycja (i tansza niz V2) ale w sklepach jej
nie widac.
Gdyby ktos chcial sie podzielic wrazeniami z uzytkowania i740 to bede
wdzieczny.

____
ADA$
adamur@box43.gnet.pl