Odp: Co Z TPSA

Autor: Jarosław Kamper <jarekkam_at_kki.net.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 22:16:24 MET DST

Użytkownik Lodek <lodek@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bf0d70$e940cea0$LocalHost@default...

> A gdzie takiego bezpłatnego providera upolowałeś? W Warszawie? I co to w
> ogóle znaczy? Że niby tak jak TPSA tylko prywatnie? Bez dodatkowych opłat?

Spokojnie, Panowie!
Upolowałem (znalazłem) tam gdzie mieszkam - nie w Wawie lecz Bydgoszczy.
Hmmmmmm...
Nie wiem co to znaczy, ale działa jak 0202122 tylko inny numer wykręcam :)))
A i nie ma V90 niestety! Ale teraz i tak się łączę przez TPSA i mam zawsze
49333, chociaż dzisiaj prawie nic nie chciało chodzić - wyjątkowo(!!!). Ano
dokładnie jak prywatna TPSA. Dokładnie tak jak mówisz - bez dodatkowych
opłat!
Bydgoszcz wydaje się być zadupiem internetowym - owszem oferują się firmy,
ale ich oferty są śmieszne w porównaniu do tego co się słyszy (nie wspomnę o
akademikach za 6zł/m-c z wyjściem 2Mb/s lub więcej). Najtańszy dostęp jaki
znalazłem to 150 + VAT i tak nie chcą założyć, bo ich jeszcze przed moim
blokiem nie ma (a dowiaduję się już od roku, że wkrótce!)! Chyba, że o czymś
nie wiem? ;-)
Najtaniej byłoby zamieszkać w akademiku :))) Tylko, żeby się tam dostać to
chyba 100km dalej trzeba mieszkać :(((
                      Jarosław Kamper
           jarekkam@bydgoszcz.home.pl