Via problem

Autor: AK <arccuss_at_kki.net.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 21:11:08 MET DST

Cześć!
Mam nastepujący problem- w czasie startu systemu (Win98 PL-OEM)pojawia się
komunikat:
error: SB conflicting with PCI IRQ
           Creative SB 16 Emulation Driver NOT loading
Konfiguracja mojego komputera to:
P III 450; płyta główna- A-Open AX63 Pro (chipset Via Apollo); karta grafiki
nVIDIA RIVA TNT2 32MB (AGP); karta dźwiękowa SB Live! 1024 BOX; dekoder
MPEG2- Real MAGICStar; HDD- 6,4 GB Seagate; DVD- Toshiba SD-M1212; RAM- 64MB
(100MHZ); Modem- Zoltrix Cobra.
Próbowałem ręcznie ustawiać przerwania w BIOS-ie, lecz bez efektu. Problem
pojawia się tylko w czasie startu systemu- podczas uruchamiania trybu DOS z
poziomu W98- emulator SB16 ładuje się prawidłowo. Na płycie głównej znajduje
się konektor SB-LINK (pomiedzy slotami PCI nr 3 i 4)- niestety zarówno w
instrukcji do płyty, jak też na CD ze sterownikami i dokumentacją on-line
brak jest opisu tego konektora. Próbowałem skorzystać ze strony producenta -
niestety, z przyczyn ogólnie znanych (Taiwan)- nie mozna uzyskać połączenia.
Jeżeli jesteście w stanie rozwiazać mój problem, (ew. również znajdziecie
odpowiedź n/t SB-LINK)bardzo proszę o wiadomość na priva.