Re: Monitor Daytek - pytanie.

Autor: Beer <beer_at_do.poznan.tpsa.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 16:49:01 MET DST

Tomasz Bielecki wrote:

> Mam monitor Daewoo Daytek 1731D.
> Poprzednio miałem Dayteka 15".
> Po prawej stronie ekranu (5 cm od krawędzi w rozdzielczości 800x600;
> im wyższa tym bliżej środka) można dostrzec pionowy pasek
> grubości ok. 2-3mm. Widoczny on jest tylko wtedy, gdy obraz
> jest czarny. Czy to normalne ?
> Monitor jest nowy, w starym też to było i na dodatek u kumpla.
> Słyszałem coś o jakichś wstawkach korekcyjnych w monitorach innych firm.
> Czy to jest to samo ?

        Niestety, to nie to. Monitory tej serii maja fabryczna wade
(15" byly ok') i radzilbym Ci sie go pozbyc jak najszybciej.
Sam na swoje nieszczescie kupilem taki monitor, po czterokrotnej
naprawie serwis ustalil ze to wlasciwie juz zlom. Niestety panowie
od spraw reklamacji z firmy ABCData (skad pochodzil wspomniany
monitor)
orzekli ze moga mi jedynie zamienic monitor na nowy (w rozmowie pytam
czlowieka po co mi taki sam skoro kazdy ma taka usterke, ale nie
doszedlem
z nim do zadnego sensownego rozwiazania, czyli zwrotu pieniazkow lub
zamiany na monitor innej firmy w podobnych kosztach). W kazdym razie
jezeli jeszcze mozesz to oddaj go jak najpredzej do serwisu, a
gwarantuje
Ci ze go nie naprawia (jezeli pasek zniknie to zwroc uwage na maksymalna
jasnosc jaka mozesz ustawic, bo w ten sposob serwis moze chciec "obejsc"
problem, lub tez na lekkie migotanie obrazu).

PS.
Wszystko sprawdzaj w wINdoWsie, bo w DOS'ie wszystkie te usterki nie sa
tak widoczne.

---Beer---