Re: Walniety monitor

Autor: Artur Miller <armi_at_iol-antares.co.za>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 15:56:37 MET DST

Adam Kruk wrote in message <37F8A2CB.7E9B88E8@promail.pl>...
: Dzien dybry :-)
:Tydzien temu walna mi monitor 15 " kolorowy (High Screen M 1582p).
:W ogole sie nie odzywa nie swieci sie dioda od stand by.
:Sprawdzalem bezpiecznik, jest ok. Wyglada na to ze
:siekla przetwornica bo napiecie po mostku prostowniczym jeszcze jest.
:Slychac jest przetwornice, ktora tyka tak jak by chciala wystartowac
:(czestotliwosc pykania ok 1 lub 2 Hz)

Wyglada na to, ze zasilacz jest ok. Jak dla mnie, padl koncowy tranzystor
odchylania poziomego. Jak bedziesz go sprawdzal, to nie daj sie nabrac, bo
niektore maja diode i rezystor w srodku.

Pozdrowka

Artur