Re: Wentylator ma dmuchać czy

Autor: Michal R. Hoffmann <misiek_at_knm.org.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 12:02:44 MET DST

Tomek Floyds wrote:
> Kupiłem sobie duży wentylator do komputera, żeby chłodził całe bebechy.
> Zamontuję go pod zasilaczem (jest specjalne miejsce - ATX). Tylko nie mam
> pojęcia jak go ustawić. Czy ma wdmuchiwać powietrze do środka, czy zasysać z
> komputera ciepło z komputera?
>
> Proszę o rozwianie moich wątpliwości.
>
> Dzięki wszystkim za odzew.
ja zrobiłem ciut inaczej (bo latem strasznie mi się komp grzał, gdy cd
chodził non-stop (mp3)). Dałem taki właśnie 'potężny' wiatrak u góry (mam
Big Tower) i on wyciągał powietrze na zewnątrz (mniej więcej na wysokości
CD-ROMu), a na dole z przodu dałem zwykłej wielkości wentylator wsysający
powietrze do środka. Zadziałało :))))

pozdrawiam,

--
misiek
***  IRC: nbrasil  ICQ UIN: 3620591         | Michal R. Hoffmann ***