P³yta Epox 3VBA & Riva TNT 16 AGP

Autor: Jacek Bochenek <jacek_at_coig.katowice.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 11:21:34 MET DST

Witam,

Poraz pierwszy spotka³em siê z podobnym problemem. Przy instalacji Win98 w
pewnym momencie wszystko staje. Po zmianie ustawieñ BIOS i wy³±czeniu
Secondary IDE uda³o mi siê jakim¶ cudem uruchomiæ system i zobaczy³em w
li¶cie urz±dzeñ ¿e jest konflikt na przerwaniu 15. Wychodzi na to ¿e
Secondary IDE i karta graficzna (Riva TNT 16) u¿ywaj± tego samego przerwania
(15). W ¿aden sposób jak na razie nie uda³o mi siê tego zmieniæ poza
oczywi¶cie wy³±czeniem secondary IDE. Czy zna kto¶ jaki¶ inny sposób? Dodam
¿e Epox 3VBA u¿ywa chipsetu Via Apollo Pro+ chipset.

Jacek.