Odp: iiyama Vision Master Pro 17" flat

Autor: Reggi <reggi_at_priv6.onet.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 08:44:54 MET DST

Niedawno była dyskusja na grupie na temat monitorów 17''. Moim zdaniem
lepiej zrobisz dokładając jeszcze 200 zł i kupując Philips Brilliance 107.

Marek REGGI  Reinowski
reggi@poczta.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://republika.pl/reggi
Użytkownik Maciej Kawecki <mkawecki@polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37f7c799@news.vogel.pl...

--